Olen polttanut Windows 7:n korjaus- ja järjestelmän näköislevyt. Miten näitä levyjä käytetään? Windows ei osaa avata tiedostoja.
järjestelmän näköislevy valmistui monen mutkan kautta, mutta jotakin on pielessä. Kaikki tiedostokansiot on tyhjiä. Olin ymmärtänyt, ettei tiedostoille tehdä mitään. Olinko ymmärtänyt väärin, vai mikä tässä mättää
Oletko polttanut kyseiset levyt jo silloin, kun koneella ei vielä ollut omia tiedostoja? Koneen pitäisi palautua siihen tilaan, missä se oli, kun kyseinen näköiskopio tehtiin. Edit: Tiedostoja ei siis jätetä koskemattomiksi, vaan sekä käyttöjärjestelmä että tiedostot korvataan näköiskopion sisällöllä.
Olen tämän homman kanssa niin sekaisn, etten enää tiedä mitä olen tehnyt ja miten. Käyttö- jäjestelmä on kunnossa. Nuo tiedostot on onneksi toisella koneellani, josta olen niitä juuri siitämässä tälle koneelle. Ei ne kaikki siellä ole, mutta tärkeimmät. Ei tässä sitten lopulta menetetty kun jokunen ohjelma ja nekin saattaa löytyä jol- takin varmuuskopiolta.Kiitän osallistuneita. takin varmuuskopiolta