1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Java ei poistu!

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Phimi 17.12.2009.

  1. Phimi

    Phimi Member

    Liittynyt:
    04.08.2009
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs mulla on nyt tässä koneella Java(TM)6u15 ja 6u7, ja kun koitan poistaa Java 6u15 niin se ei kuitenkaan poistu. Olen koittanut poistaa sen tuolta ohjauspaneelista ja myös Ccleanerillä ja EasyCleanerilla muttei se vaan poistu.

    Oisko jotain ohjeita/vinkkejä miten sen saisi poistettua onnistuneesti? :)

    -Phimi
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
  4. Phimi

    Phimi Member

    Liittynyt:
    04.08.2009
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  5. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
  6. hariboo

    hariboo Member

    Liittynyt:
    26.10.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei mulla on kanssa samanlainen ongelma mutta ei poistu ees javaralla. ja java versio on Java(TM)6u16

    Heittää herjan poistaessa: yritetään käyttää ominaisuutta verkkoresurssia, joka ei ole käytettävissä.
    Yritä uudelleen valitsemalla ok tai kirjoita alla olevaan ruutuun asennuspakkauksen jre 1.6.0_16 msi.polku

    Olen samaista kysynyt virustorjunta.netissä mutta jos joku täällä osaisi sanoo mistä tuo herja johtuu, että vois paikallistaa ongelman.
    Siskon koneella kun joskus oli saaman tyyppistä ongelmaa ja yritin repii sen väkisin jollain poisto-ohjelmalla pois niin se ei lähtenyt kuin osittain (ohjauspaneelissa kuvake muuttui) ja sitten ei toiminut enää java sovelmatkaan ja pistin käyttiksen uusiksi.
    Mutta kun tää on kaverin kone niin ei uskalla alkaa koittaan ihan kaikkea ens hätään. :)
     
  7. bodomram

    bodomram Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2007
    Viestejä:
    138
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni oli ongelma että, olin poistanut java tiedostot enkä voinut asentaa uutta.

    Joten poistappa kaikki Java tiedostot lisää ja poista sovelluksella ja lataa tuo " RemoveJ6U14 " ohjelma ja aja se, jonka jälkeen voit ladata minkä tahansa java version ja asentaa... Itselläni tuo toimi.
     
  8. hariboo

    hariboo Member

    Liittynyt:
    26.10.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pikkasen selvennykseksi, että tässä koneessa en oo vielä yrittänyt repiä sitä väkisin irti.
    Nyt on ongelma, ettei tuo vanha suostu lähteen mihkään. Se heittää kesken poiston ton herjan minkä kirjoitin ja poisto keskeytyy.:-( Olla möllöttää edelleen siellä lisää/poista osiossa.
    Mutta nyt aletaan läheneen jo ongelmaa vissiinkin. Mie en osaa lontoon murretta ja suomenkielisiltä saiteilta ei löydy mitää ohjetta oikein.
    Ja olen yrittänyt suoraan vetää uutta javaa päälle ja sekään ei sinne mene.
    Mutta on tossa jo jotain mielenkiintoista kokeiltavaa mitä harkita. Pitää vaan keskittyy ton tekemiseen kun pääsen sen koneen lähelle. Jos jotain muutakin tulee mielee niin ilmoita ihmeessä. Kokeilen niitä pikku hiljaa.
    Eli onko palautuspisteen luominen ja palauttaminen sit turvana jos jokin menee pieleen?
    Tiedän, että vanhat javat on tietoturva riski niin sillä sitä nyt yritänkin kysellä hiukan.;-)
     
    Viimeksi muokattu: 26.01.2010

Jaa tämä sivu