Oon asettanu Virranhallinta-asetuksista niin että näyttö sammuu 15 minsan päästä jos konetta ei käytä. Kuitenkin eilen ei sammunut koneen näyttö ollenkaan. Päällä oli perinteiset ohjelmat eli BitTorrent, F-Secure, Windows Live Messenger ja sitten vielä Windows Defender ja Ad-Aware. Ei tuu muuta mieleen ku että oiskohan joku noista ohjelmista tehny salaa jotain scannausta joka ois estäny ton näytön sammumisen. Vai missäköhän on vika? Yleensä sammuu näyttö niinku pitää mutta ei aina. Outox.
Mä kärsin kanssa samasta ongelmasta, että kone ei suostu automaattisesti menemään lepotilaan, vaikka asetukset on tarkistettu ja kohdillaan. Käynnistä-valikosta laittaen toimii niinkuin pitääkin. Outoa tosiaan kun aikasemmin on toiminut, mutta ei nykyään. En ole varma, mutta ainakin SP1:n aikaan kaikki toimi ja ongelman oon huomannu vasta SP2:n asennuksen jälkeen, että en sitten tiedä oisko ongelma siinä mahollisesti. Edit: ..niin ja siis Vista x64 käytössä. Edit2: jaahas. luin ulkomaisilta foorumeilta, et usb-laitteet saattaa häiritä, joten poistin tuon uuden peliohjaimen ja taas pelittää niinkuin sietäiski