Välillä kun pelaan eri pelejä (esim. AA3 ja TF2), niin peli jumiutuu hetkeksi ja kun se tulee taas pelattavaksi lopputulos on tälläinen: TF2 AA3 Itse veikkaisin ongelmaa näytönohjaimen kanssa, mutta saatan toki olla väärässä. Mistä voisi johtua ja miten korjata? Kokoonpano on alla oleva. AMD Phenom II 720 BE@2,8ghz Gigabyte GA-MA790XT-UD4P ASUS 9600 GT 512Mb Seagate 250gb 2x Transcend JetRam 1GB 1333MHz DDR3
Mieleen tulevia vaihtoehtoja: 1.Näyttis lämpiää liikaa(katso lämpötila jollain ohjelmalla) 2.Näyttiksen ajurit"huonot"(päivitä ajurit) 3.Näyttis rikki(testaa toisella näyttiksellä)
Mä en usko että muistin riittämättömyys, olisi syy grafiikka häiriöille. Mutta oletko nyt kattonut ne lämmöt? Näet ne esim. vaikka tälläsellä: http://www.cpuid.com/hwmonitor.php CPUID Hardware Monitor, se on hyvä ilmainen ohjelma. Pidät sen päällä, pelaat ja katot missä lämmöissä se on ollu korkeimmillaan. Toi on ihan käytännöllinen ohjelma yleisestikin, itse pidän sen aina päällä, tosi kevyt. Näkee tärkeimpien komponenttien lämmöt yms. Päivitä niitä ajureita, kokeile onko kortti kunnolla kiinni. Tai jos löytyy toinen mikä kortti kokeile sitä?