Minulla on fujitsu siemens amilo l1310g läppäri.Asensin siihen Windous xp profesionaal käyttiksen. Laitehallinnassa oli lukusia keltaisia kysymymys merkkejä.Ajoin drivers & utilities cd levyn koneeseen ja asentelin siitä ajureita Mutta edelleen laitehallinassa on kysymysmerkillä Ethernet controller x 2 Pci modem Mistä saisin helposti ko.ajurit.(driver cd:llä ei ko ajureita ollut)Vai tarvitseeko niitä lainkaan? olen polttanut hermoni jo yrittäessäni etsiä ko ajureita netistä. Itselläni laite menee kaapelimodeemiin itsestään,mutta olen myymässä laitetta kaverille joka käyttää laitetta adsl liittymällä ja mokkulalla.Mahdollisesti myös laite tulee wlan käyttöön Tuleeko ongelmia jos sopivia ajureita en löydä/saa mistään Yritin mb ajuri apajalta etsiä ajuria,tollasen löysin:Fujitsu-Siemens Amilo L1310 (Broadcom 440x 10/100 Integrated Network Controller) Kun sitä yritin koneeseen asentaa niin ehdotti "repair" toimintaa" keskeytin asennuksen,mutta uskallanko kuitenkin sen asentaa? Edelleen on hukassa tuo pci modem ajuri Kiitos ja kumarrus auttajille