Firefox 8.0 ja evästeet

#1 9.12.2011 @ 19:59
Kysyttävää Firefox 8.0 selaimesta. Asetuksiin olen säätänyt että sivustot saavat asettaa evästeitä(Googlen SafeSearch tarvtsee evästeitä toimiakseen kunnolla). Olen myös laittanut kohdan että säilytä evästeitä kunnes ne vahenevat.
Milloin evästeet vahenevat?
Onko turvallista että sivustot saavat asentaa evästeitä?
AfterDawn Ilmoitus
#2 10.12.2011 @ 00:17
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pasi_1:
Olen myös laittanut kohdan että säilytä evästeitä kunnes ne vahenevat.
Milloin evästeet vahenevat?
Onko turvallista että sivustot saavat asentaa evästeitä?
Evästeen asettaja määrää, koska eväste vanhenee. Yleensa kai vanhenee vasta kuukausien päästä.
Merkittävää riskiä evästeistä ei ole, korkeintaan ne kertovat asettajalle selailutottumuksistasi. Jotkut sivustot eivät toimi ollenkaan, jos evästeet on estetty. Eikös siellä ole myös sellainen valintamahdollisuus, joka poistaa evästeet aina, kun selain suljetaan? Silloin tosin poistuvat myös toivotut ominaisuudet eli mahdolliset sivun asetuksiin tekemäsi säädöt tms.
#3 10.12.2011 @ 06:47
Tuossa hieman tietoa kyseisestä asiasta>>
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ev%C3%A4ste

Asus M2N 32 WS Pro| Win7 Ultimate 64bit retail| AMD Ahtlon 6400+ 64x2 Dual-Core| Asus 8800 gts 320 mb | Buffalo DDR2 800Mhz 4GB| Benq, G2420hdbl 24 Full HD LED-näyttö | WD VELOCIRAPTOR 300GB SATAII 10KRPM 16MB|Ulk Seagate 320GB 7200| CFT-650CS|- anysee E30C plus| Logitech Z-10| Logitech 510 näppis| Logitch 9000 Webcam| Samsung DVD RAM X 2| LG DVD RAM DVD| Dual RW 8x| APC 700 VA UPS| Zalman RESERATOR-XT-TI| Internet weather station|netti:|Asus X70 AC-Samsung 42" plasma-Elisa-Viihde 100/10Mb| F-secure

Jos sinulla ei vielä ole AfterDawn.com-käyttäjätunnusta, voit syöttää alle uuden käyttäjänimen ja sähköpostiosoitteesi. Osoitteeseesi lähetetään erikseen aktivointilinkki.

Mikäli sinulla on jo käyttäjätunnus AfterDawn.com-sivustoille, kirjaudu sisään viereiseltä välilehdeltä.

Kirjaudu sisään käyttämällä AfterDawn.com-käyttäjätunnusta tai sähköpostiosoitettasi.

Vastaa tähän viestiketjuun

Lihavointi Kursiivi Punainen väri Lainaus Koodi Lisää kuva Lisää linkki

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.