Do,diih.. Pitääpäs kysellä vähän muiltakin mitä tulosta resursseissa firefox 3.6 -> näyttää? Olen tässä pidemmän aikaa seuraillut ihmetellen mistä on kyse .Kun Firefoxin versio 3.5.8 kulutus on 2 minuutin keskiarvolla (huom!vikasietotilassa eli kaikki addoni:t poissa päältä) 2-4% Kun sama tilanne samoilla säädöillä antaa 3.6-> versioilla keskiarvon 10-12% tämä on jo sen verran huikee kulutuksen nousu jotta en oikein lämpene näille uusille versioille käyttöön oton suhteen.. Eikä ainakaan tuo 3.6.2 beta tuo mitään parannusta asian suhteen. Siispä kertokaas mitä lukemia teitin kettu näyttää tuon kulutuksen suhteen? jotta osaa vähän edetä vian paikallistamisen suhteen itse.
7,75% näytti 2min avg 3.6:sella, joka käsitti normaalia surffausta, sivujen latausta, kuvien availua tabeihin ja tabien sulkemista. Tuo tosin 22 addonin kanssa, mainokset blokattuna, ei flash-sivuja. Ei taida olla kovinkaan vertailukelpoista. Itse en kuitenkaan modernilla koneella pidä selaimen resurssienkäyttöä minään ongelmana. EDIT: muistinkäyttö heittelee jossain 100-150mt välillä normikäytössä, johtunee varmaan addonien määrästä.