1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Firefox

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jupasie 06.04.2010.

1. jupasie

jupasie Guest

Miten Firefoxissa saa kirjanmerkit akkosjärjestykseen. Kokeilin: Kirjanmerkit/Järjestele kirjanmerkkejä/Kirjanmerkkivalikko/Järjestä/valitse kaikki/Näkymät/Lajitteluperuste/Nimi. Kirjanmerkit muuttuvat aakkosjärjestykseen. Kun pysyy tässä tilassa ovat kirjanmerkit aakkosjärjestyksessä. Kun poistuu, kirjanmerkit eivät ole aakkosjärjestyksessä ?!

2.  
  3. Rubertti

Rubertti Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Itse olen vain avannut "Järjestele kirjamerkkejä", leimannut "Kirjamerkkivalikon" ja hiiren oikealla näppäimellä olevasta menusta valinnut "Lajittele nimen mukaan", jos on alikansioita niin tuo lajittelu täytyy tehdä erikseen joka kansioon. Itselläni ei ainakaan lajittelu ulotu kansion sisään.

Viimeksi muokattu: 06.04.2010
  4. jupasie

jupasie Guest

Itse olen vain avannut "Järjestele kirjamerkkejä", leimannut "Kirjamerkkivalikon" ja hiiren oikealla näppäimellä olevasta menusta valinnut "Lajittele nimen mukaan", jos on alikansioita niin tuo lajittelu täytyy tehdä erikseen joka kansioon. Itselläni ei ainakaan lajittelu ulotu kansion sisään.[/quote]

No olinpas taas tyhmä, hiiren oikean näppäimen käyttö unohtuu toisinaan. Mulla järjesti ensin kaikki alikansiot järjestyksen, ja niiden jälkeen kaikki sivulinkit !

5. kpson

kpson Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joskus "kauan sitten" oli Netscapen 3 versio ja siinä vielä mahdollisuus lajitella kirjanmerkit sekä tallentaakin ne lajiteltuina. Nykyisin ei sama temppu onnistu kai oikein millään(?), vaan joka kerta on joka haara "väliaikaislajiteltava" käytön/istunnon ajaksi, mikäli lajittelua toivoo. Tämä on todella harvinaisen turhauttavaa. Liekö jollakulla tietoa lisäosasta tms. joka toimisi Firefoxin versioissa 1.5 - 3.6 ? Esim. Bookmark Sync and Sort ei oikein ole se oikea palikka tähän tarkoitukseen.

-KP

Viimeksi muokattu: 22.04.2010

Jaa tämä sivu