1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Estääkö nettitikku pääsemästä teamviewerillä koneeseen?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi hosseli 08.04.2014.

  1. hosseli

    hosseli Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    324
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin ongelma on siinä että en pääsee kaverin tietokoneelle teamviewerilla. Sillä on joku elisan nettitikku ja todennäköisesti sen ohjelmisto blokkaa täysin mun yritykset päästää sen koneelle. Kaikkiin muihin pääsin ku kokeilin mutta en nettitikkukoneeseen. Molemmilla on Win 7 ja missä ihmeessä sellainen asetus mahtaa olla että sais sen pois päältä ja pääsisin sen koneelle?
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Vai estääkö palomuuri pääsyn? Oletteko tarkistaneet tämän?
     
  4. hosseli

    hosseli Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    324
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin se on Windows palomuurin sallittujen ohjelmien listalla ruksi edes ja julkinen niinku mulla. Hän pääsee minun koneelle ongelmitta, mutta minä en hänen koneelle pääsee - Teamviewer ilmoittaa että ei ole nettiyhteyttä tai ei ole teamviewer päällä. En tiedä mistä lähtis vielä etsii ku on vähän hankala ku toinen käytti vasta ensimmäistä päivää Windows 7 ja ei muutenkaan tiedä koneesta ja windowsista kovin paljonkaan. Skypen ja puhelimen välityksillä yritettiin monta tuntia etsiä mistä se olis kiinni, mutta ei jääny muuta kui sormi suuhun :-(
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Onko Teamviewer asetukset oikein? eli se ID osoite ja salasana?
     
  6. hosseli

    hosseli Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    324
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On nekin oikein. Ei se päästä edes salasanaan asti ku kerran se ei tunnistaa että vastapuolen kone olis verkos tai Teamviewer päällä. Tarkistin vielä sen id-n ku hän itse tuli mun koneelle ja oikein oli. Itse olen yhä sitä mieltä että nettitikus on jossain asetuksis esto päällä. Kerran jouduin 3G-reitittimen kans ongelmaan yhden kans ku ei saanut langattomasti yhteyttä mutta siinä oli vaan se juttu että piti poista muistaakseni salasana ennen ku yhdisti reitittimeen, mutta se on taas eri juttu. Ihan mihin koneelle yritän niin pääseen, mutta ei siihen mis on nettitikku. Naapuris taitaa kans olla dna nettitikku, täytyy katsoa jos yrittäis päästää siihen ku ne tulee töistä. Saa nähdä mitä sitten tapahtuu. Käyttis on tosiaan vista ja nettitikku varmaan eri.
     
  7. Rubertti

    Rubertti Regular member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    581
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Eikös se yhteys muodosteta teamviewer palvelimen kautta, joten jos kaverilla ilmoittaa että valmis yhdistämään, pitäisi yhteyden toimia. Ainakin itselläni on dna ja saunalahden tikkuihin yhteydet toimivat ongelmitta.
     

Jaa tämä sivu