Jooh, nykyään useat ohjelmat "jäätyy" hetkeksi ja kun klikkaa johonkin, tulee yläpalkkiin "ei vastaa". Sitten odotellaan 5sec ja tulee <ohjelmannimi> lakkasi toimimasta, Windows etsii ongelmaan ratkaisua tai jotain sellaista, ja ratkaisuahan windows ei tunnetusti osaa löytää. Jotenka päätin kokeilla jos täältä löytyisi se ratkaisu. Käyttis on Windows 7 64Bit. Kiitos.
Onko tää ongelmä lisääntyny jonku ohjelman asennuksen jälkeen tai vastaavaa? Koitas ajjaa Mbam ja vaikka CCleaner sekä kasperskyn, että F-Securen onnline scannerit. Ja sitte voisit pistää HJT login tänne. Tai jos jonku ohjelman jälkeen näitä on alkanu ilmenee vois koittaa myös järjestelmän palautusta tai sitte lopulta Winukan asentamista uudelleen. E: Itsellä kaikki ylimääräne paska aiheutti läppärissä justii samanlaista ongelmaa, ja nui ne väfä lieveni.
Mbam käynnissä nyt. Olen kyllä rekisterit ja väliaikaistiedostot putsannut TweakNowRegCleanerilla, eli ne pitäisi olla puhtaat. Ei tuota ongelmaa tule kauhean usein, mutta joskus. Lähinnä Sony Vegas, ja IE8 mutta olen vaihtanut selaimen Firefoxiin jossa niitä ei ole tullut. Eihän tuo normaalia tietokoneelta ole, joten päätin kysäistä täältä. Virustorjuntana mulla on F-Secure + skannaan kerran kahdessa viikossa mbamilla + käytän SpywareBlasteria, eli ei niitä pöpöjä pitäisi koneella niin kauheasti olla...
Se on just toi F-Secure, joka noita ei vastaa ongelmia osittain aiheuttaa. Sitte ku tilaus päättyy vaiha virustorjunta vaikka Avastiin. IE8-->FF hyvä päätös Pistä vielä HJT logi varmuuden vuoksi
Joo, laitoin menemään tuon login, kiitti sulle. E: Mbam ei löytänyt mitään, katsotaan mitä tuolta logi puolelta annetaan ohjeeksi.