Creative HS-1000 ja Windows7x64

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi feargear 26.12.2009.

1. feargear

feargear Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heipä hei, hankin tässä hetki sitten itselleni Windows 7 käyttöjärjestelmän ja se on muuten toiminut loistavasti, mutta syystä tietämättömästä Creative Fatal1ty HS-1000 usb käyttöjärjestelmä ei toimi. Olen tässä kokeillut poistaa ja asentaa äänikortin vanhoja ja uusia ajureita, sekä itse headsetin omia drivereita, mutta huonolla menestyksellä. Eli kun laitan kuulokkeet kiinni ja cd:n sisään ja asennan kaiken mikä cd:llä on, vasemmalle alapalkkiin ilmestyy Volume Panel, jota klikkaamalla pääsee valikkoon missä on erilaisia ohjelmia. Jos klikkaan Creative Console Panelia, windows heittää keltaisen viestin: "There are no supported audio device available. You need to close the application. Click OK to close the application now.". Ja jos painan Creative Audio Console; "The audio device supported by this application is not detected. The application will exit." Pääasiassa haluaisin vain 3D surround sound -ominaisuuden toimimaan. Jos joku on kokenut samanlaisia ongelmia tai tietää mistä on kyse olisin kiitollinen jos kertoisitte.

2.  
  3. Ganttis

Ganttis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla sama juttu Windows 7 32bit kanssa. Olisi mukava tietää ratkaisua tähän. Creative ei ainakaan vielä ole ajuripäivityksillään korjannut tuota ongelmaa.

4. reipasx

reipasx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo mulla kans windows 7 64bit ja sama homma. eikö tosiaan kukaan ole löytänyt vastausta?? :(

Viimeksi muokattu: 06.03.2010

Jaa tämä sivu