bluetooth headset + skype = onneton äänenlaatu

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi rbnqss 05.06.2010.

1. rbnqss

rbnqss Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi

Mulla on Windows 7 ja joku A-linkin random bluetoothsovitin tossa HP:n kannettavassa, jonka sain muuten palstan ohjeilla toimimaan unelmasti! Kiitos vielä siitä kullanarvoisesta ohjeesta ettei saa käyttää palikan omia ajureita.. ;)

Ostin tossa tollaset hienot Bluetooth mikrofoni-kuulokeyhdistelmät. Luurit toimii hienosti esim musiikin kuuntelussa MUTTA skype pilaa äänenlaadun jotenkin. Eli valitettavaa sinänsä kun lähinnä skypekäyttöön noi olin hankkinut, niin jotenkin skypessä äänenlaatu "romahtaa" vaikka langallisilla luureilla ei ole mitään muutosta. Homma käy ilmi mm. siten, että kun mulla soi vaikka winampista joku biisi, äänenlaatu on hyvä, kun menen skypen asetuksista äänilaitteet -välilehdelle, niin äänenlaatu kuuntelemassani biisissä huonontuu heti oleellisesti vaikken muuttaisi mitään asetusta. Kun poistun tältä välilehdeltä niin homma palaa taas ennalleen. Ongelma on siinä että sama käy myös puheluiden kohdalla.

Eli, pähkinänkuoressa, miten saan skypessä äänenlaadun bluetoothluureissa samalle tasolle kun langallisissa kuulokkeissa!

Kiitos vastauksista jo etukäteen ja aurinkoista viikonloppua!

2.  
  3. rbnqss

rbnqss Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eikö tosiaan kukaan tiedä miksi ihmeessä lankaluurien kanssa äänenlaatu skypessä on ihan eri luokkaa kuin bluetooth-luurien kanssa?

Jaa tämä sivu