1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bluetooth-ongelma..

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi johko89 28.01.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. johko89

    johko89 Member

    Liittynyt:
    21.11.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro!

    Eli olen yrittänyt parittaa viritinvahvistimen bluetooth-vastaanotinta kannettavan tietokoneen kanssa, jotta voisin kuunneella koneelta musiikkia langattomasti.

    Ensin kone herjasi että ei löydä ohjainohjelmistoa tälle vastaanottimelle, siinä sitten jonkin ajan kuluttua löysin sen netistä ja sain pitkällisen väännön jäljiltä asennettua. Tällöin kone ilmoitti, että laite on nyt käyttövalmis.

    No, nyt kun yritän käynnistää ohjainta, niin näytölle tulee vaan teksti: Virhe valmistellessa tätä toimintoa. Käynnistä tietokone ja/tai bluetooth laite uudelleen

    Olen sitten käynnistellyt konetta ja bluetoothia uudelleen, mutta eipä auta.
    Olen myös poistanut laitteen koneelta ja yrittänyt parittaa näitä uudestaan ja joka kerta lopputulos on sama...

    Missähän on menty metsään, onko läppärin bluetoothissa vaiko ohjelmistossa vikaa, koska kännykän kanssa saan kyllä tämän vahvistimen bluetooth lähettimen toimimaan ja musiikki soi!

    Vahvari on Marantzin ja kyseinen bluetooth-vastaanotin myös, läppäri Fujitsu Amilo Win 7 home premiumilla.

    Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia parittaa konetta musiikkilaitteiston kanssa ja jos on niin apua ja neuvoja otetaan vastaan!

    Kiitoksia!
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu