Formatoin kovalevyn XP-osion uudelleen emolevyn päivityksen myötä. XP on 3dmark06-ohjelmaa varten, en sitä muuten tarvitse. Ongelma ilmeni kun koitin asentaa Asus HD5870kortin ajureita! Asennus alkaa mutta minuutin sisään tulee aina bluescreen. Mikä neuvoksi? XP on siis 32-bittinen pro Service Pack kakkosella.
Moi, Laitatko tiedot koneesi osista? Mulla oli kerran Asuksen Atin tekemä näyttis ja se ei sopinut emolevyyn, jossa oli Nvidian ohjauschippi. Jouduin vaihtamaan Nvidian tekemään näytikseen ja sitten alkoi pelaa osittain kunnes paljastui että todellinen vika oli S-kaapelissa joka oli kytkettynä telkkariin. Joten en ole varma onko ATI ja Nvidian yhteensopivuus ongelmia.
Itse pari päivää sitten asentelin omaa konetta, ja näyttiksen ja emon ajureita asentaessa heitti aina bluescreenin. Olin sitä ennen asentanut jo Windowsin ajureita sun muita härpäkkeitä. Ongelma ratkesi kun asensin Windowsin uudelleen ja aloitin näyttiksen ja emon ajureiden asennuksella. Eli jos olit yhtä tyhmä niin uudelleenasennusta vaan.