Aureon 5.1

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi epkauppa 23.11.2010.

1. epkauppa

epkauppa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin Aureon 5.1 PCI äänikortin. Olen yrittänyt asentaa sitä koko viikonlopun. Asensin kortin koneeseen. Käynnistin käynnistysohjelman. Ilmoittaa aina heti Please plug-in Aureon 5.1 PCI device! Olen koko netin mennyt läpi ja muillakin ollut samaa juttua. Vastausta en ole tähän löytänyt.
    Asennuslevykkeeltä ei tällaista plugia löydy. Pitäisikö ehkä ensin itse siirtää asennuslevykkeellä olevia dll-tiedostoja?

Hyvää alkutalvea.

PS. Hain kyllä täältäkin asiasta tietoa, mutta ei löytynyt.

2.  
  3. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 23.11.2010
  4. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Mikähän käyttis sulla on koneessa? Näkyykö kortti laitehallinnassa? Tuolta http://www.terratec.net/en/products/driver/produkte_treiber_en_19907.html voit koittaa ladata ajurit siihen, joskus ei vaan asennu levyltä. itellä on aureon 7.1 kortti ja xp, jos asentaa uusimmat ajurit niin kortti ei toimi. tää on näitä henkimailman asioita. saattaa winukka tuumata useamman kerran asennuksen aikana ettei ajuri ole digitaalisesti allekirjoitettu mutta painele vaan jatka asennusta loppuun asti.

5. 2kkameli

2kkameli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    -Tuo teksti tarkoittaa, ettet ole painanut korttia pohjaan asti paikkaansa. Kerron kokemuksesta. ;-)) Takaosa kontaktipinnasta on ilmeisesti hieman irti ja siksi herjaa...

Jaa tämä sivu