Apua emolevyn ajureiden kanssa. IBM TC s50 8183-d7g

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi turunen45 13.09.2009.

1. turunen45

turunen45 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No päivää afterdawnilaiset! mulla kävi niin että kone tilttasi ja jouduin asentamaan windowsin uudestaan. nyt en tiedä mitkä ajurit ja miten asennan minun IBM thincentre s50 8183-d7g emolevylleni että saisin edes netin toimimaan. asensin jotkut ajurit mutta silti ethernet controller ei ole tunnistettuna device managerista... jos joku osaisi auttaa niin olen todella kiitollinen. Kiitos jo etukäteen! PS: minulla ei ole enään tallella asennuslevyä kyseiseen emolevyyn. jos joku tietää mistä sen voisi ladata ja polttaa niin olisi kiva.

2.  
  3. 1pertti

1pertti Senior member

Kiitokset:
    1,278
    Pisteet:
    243
    Tuolta voisi etsiä: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/TCTR-MATRIX.html

IBM:n ja Lenovon ThinkPad -kannettaviin, joissa on esiasennettu käyttöjärjestelmä kovon piilo-osiolla, voi tilata asennuslevyn Lenovolta, jos kovalevy on jouduttu vaihtamaan. Takuuajan jälkeen asennuslevy on maksullinen (tiettävästi noin 50 euroa). Luulisi, että pöytäkoneiden kanssa olisi sama käytäntö.

4. turunen45

turunen45 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos! löysinkin tarvitsemani ajurit. ne pitikin asentaa device managerin kautta :D kiitos paljon!

Jaa tämä sivu