1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ajureiden Päivitys

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi guarzer 04.11.2009.

  1. guarzer

    guarzer Guest

    Eli mulla olis koneella nyt 36 semmosta ajuria jotka pitäs
    päivittää,mutta kun kaikki hyvät ajureiden päivitys ohjelmat on maksullisia ja ilmaisia on vaikea löytää ja en nyt nuita yksitelenkään jaksais päivittää enkä kyllä osaiskaan. Joten mitä teen ???
     
  2.  
  3. MikroMake

    MikroMake Active member

    Liittynyt:
    03.02.2006
    Viestejä:
    3,864
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Ei ajurien päivitykseen mitään päivitysohjelmaa tarvita. Haet uusimmat ajurit ja asennat ne sitten.

    Jos kysymyksessä on ns. valmis pakettikone, löytyvät uusimmat ajurit koneen valmistajan kotisivulta (tukisivustolta).

    Jos kone on itse kasattu, uusimmat ajurit löytyvät koneen emolevyn valmistajan sivustolta.

    Jos koneessa on erillinen äänikortti (ei integroitu), löytyy sille ajuri äänikortin valmistajan sivustolta.
     
  4. guarzer

    guarzer Guest

    Voisitko laitta mulle jotain näyttikesen ajureita kone on hp m7550 media center näyttis ati radeon hd 4670
     
  5. MikroMake

    MikroMake Active member

    Liittynyt:
    03.02.2006
    Viestejä:
    3,864
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Viimeksi muokattu: 06.11.2009
  6. guarzer

    guarzer Guest

  7. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Pakettikoneisiin ja läppäreihin ajurit tulee ladata sen koneen valmistajan sivuilta, sillä hyvin usein niissä koneissa on koneen valmistajalle erikseen räätälöity emolevy yms rautaa. Tahtoo tarkoittaa sitten sitä, että myös ne ajurit pitää olla koneelle kustomoituja, joten ne räätälöimättömät ajurit voivat aiheuttaa vakaviakin ongelmia.

    Eli lataa ne vaan sieltä HP:n sivuilta.
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2009

Jaa tämä sivu