Asentelin tuossa muutama päivä takaperin Win7:n koneelleni. Kaikki muut toimii moitteettomasti paitsi äänet. Kaiken maholliset ajurit olen käynyt läpi, mutta mikään ei tunnu toimivan. Volyymin säätöpalkissa äänien mukaan liikkuva vihreä palkki liikkuu, kun jotain ääntä pitäisi kuulua, mutta ääntä ei vain kuulu. Jos joku auttava henkilö voisi hieman valaista tässä hommassa mua, niin olen erittäin kiitollinen! Äänikorttina toimii integroitu Realtek AC'97 Audio, emona Acer G74M. ps. Koitin myös erillisellä äänikortilla, Creativen SoundBlaster Live! CT4830: llä, mutta heti alkoi erroria pukkaamaan, joten jätin sen kokonaan pois käytöstä.
Ajurit seiskalle: http://drivers.softpedia.com/get/SOUND-CARD/REALTEK/Realtek-AC-97-Audio-Driver-for-Windows-7.shtml
Onhan lähtö oikea ettei käytössä ole esim. digitaalinen äänilähtö? Jos tämmöinen löytyy äänilaitteiden hallinnasta tai vastaavasta paikasta.
Onko sulla niitä äänireikiä edessä ja takana? Jos on niin koita laittaa toiselle puolelle jos on jotain häröä niissä?
Minulla on hieman samankaltainen ongelma... Kikkailin tässä hieman EC:llä ja poistin jotain Duplicate-tiedostoja ja sen koomin ei ole ääniä kuulunut... Asensin XP:n uudestaan ja ajureita, mutta vieläkään eivät äänet kuulu. Ongelma on lähinnä siinä, että Tietokone ei tunnista äänilaitteita, enkä saa sitä Äänenvoimakkuus-pikakuvaketta tuonne alas työkalupalkkiin. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua? :///