Äänet ei toimi

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jtaFAQ 21.10.2009.

1. jtaFAQ

jtaFAQ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli äänet ei toimi ollenkaan koneessa. Kun yritän soittaa esim. media playerilla, niin tulee tälläinen ilmoitus:
    "Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa käytössä olevan äänilaitteen ongelman vuoksi. Tietokoneessa ei ehkä ole äänilaitetta. Äänilaite voi myös olla toisen ohjelman käytössä tai toimia väärin.".
    Mikän muukaan ohjelma ei soita musiikkia, youtubesta ei kuulu mitään, kuulokkeiden avulla ei kuulu mitään, ainoastaan Skypen kautta ääni toimii.
    Kun menen Ohjauspaneelin kautta "Äänet ja äänilaitteisiin", niin näkyy ettei ole äänilaitteita, mitään ei pysty säätelemään.

Osaisko joku auttaa?
    Ja voin kertoa lisätietoja, jos vaan kerrotte mitä ja miten ne katson.
    Kiitos jo etukäteen.

2.  
  3. Mummy

Mummy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Klikkaa sen "toistolaiteet" ruudussa hiiren oikealla ja ruksaa "näytä käytöstäpoisetut laitteet" ja "näytä irti kytketyt laitteet". löytyykö nyt?

Pient sepustust lisää löytyy myös aikasemmast threedist eli täält.

4. mapkou

mapkou Guest

Olen ihmetellyt kesästä saakka tätä vistan sp2:sen toimintaa, kun joka kerta olen lataamassa ks.ohjelmaa niin "mitään äänentoistolaitetta ei ole asennettuna" sen jälkeen. Siis kysyisin että mistä sen sitten saa takaisin, täällä on ollut mainintaa että ajureista, herää vaan kysymys mistäköhän ajureista on kyse? Itse olen löytäny näppäimistöjen, hiiren ja näytönsäästäien ajureita!!!! Eli olis kiva tietää millä noi äänet saa takaisin?

Jaa tämä sivu