Mistä kummasta voi johtua, että toinen käyttäjätili XP:ssä ei toimi juuri ollenkaan ja toinen toimii? Oon kattonu asetukset ym jo miljardi kertaa läpi, mutta ei tuu mielen viereenkään missä vois olla vika =(( Mun käyttäjätilillä on koko "sivu" täysin tiltissä, eikä edes ohjauspaneeliin meinaa päästä. Alunperin huomasin tilanteen siitä että netti ei toiminut. Nyt mun puolella saa just ja just pikkusen auki Exploreria, mutta netti ei sitte kuitenkaan lähe toimimaan, vaan avautuva sivu jää ihan jumiin. Mistä ihmeestä voi olla kyse? Eilen tää vika ilmesty, mutta toissapäivänä pelas ihan normaalisti =/ Pitääkö mun ihan oikeesti poistaa koko käyttäjätili ja jos sen teen, niin ratkaseeko se tuon ongelman?
Järjestelmänpalautus voi auttaa (apuohjelmat->Järjestelmätyökalut) Tai voisit kokeilla kopioida vanhan tilin uuteen: Vioittuneen käyttäjäprofiilin tietojen kopioiminen uuteen profiiliin Lisäys: Järjestelmänpalautus vaikuttaa kaikkiin käyttäjäprofiileihin (tileihin).
Kiitos vinkistä! Näköjään kökötän koko illan tässä koneen ääressä tappelemassa =(( Yritin tehdä tuota uutta käyttäjätiliä, mutta saan jotain herjaa käytössä olevasta CIMStoresta, jonka takia ei voi kopioida tiedostoja. Eli sama tilanne edelleen. Ei tämä toinenkaan puoli takkuamatta toimi, mutta netti sentään aukeaa. Toinen tili on edelleen ihan jumissa,eikä siitä uudestakaan nettiin pääse. Ei tapahdu yhtikäs mitään ku klikkaa Mozillan kuvaketta. Pienen hetken ajan vilahtaa tiimalasi ruudulla ja siihen se jää. Mitä tuosta järjestelmänpalautuksesta seuraa =/ ?
Järjestelmänpalautus voi hävittää Työpöydältä tiedostoja (mm. exe tiedostoja). Sen voi normaalisti myös perua, kun sen suorittaa normaalista Windosista. Lisätietoja taitaa löytyä Myös XP:n Ohje ja Tuesta (Käynnistä -> Ohje ja Tuki) Toiminto on tarkoitettu peruuttamaan haitalliset järjestelmän muutokset, kuten laiteasennukset tai ohjelmien tekemät. Se säilyttää aikaisemman ajankohdan asetuksia ja tiedostoja, jotka sitten haluttaessa palauttaa.
Kunhan ei nyt ois virus iskeny koneeseen =( Ei aamulla toiminut enää toinenkaan käyttäjätili.. Tai no muuten toimi, mutta nettiin ei pääse. Ei tapahdu mitään ku klikkaa Mozillan kuvaketta.. Sama juttu Explorerin kanssa.