Moi. Yritin asentaa uusimman version Windows Live Messengeristä, mutta kun aloitan asennuksen tulee hetken päästä ilmoitus: Asennusohjelmaa ei voitu määrittää, varmista että tietokoneessa on internet-yhteys OnCatalogResult: 0x8104000b. Minulla on täysin toimiva internet yhteys ja olen yrittänyt useita kertoja ottaen palomuurin pois käytöstä, mutta asennus ei onnistu. Kiitos vinkeistä
v****taa tuo uusin live! Minulla on myös ongelma uusimman live messengerin kanssa,joten laitan sen tähän. minun ongelma on seuraavanlainen : Uusin windows live kyllä asentuu normaalisti,mutta sillä ei pääse kirjautumaan sisään millään toimivalla tilillä. se ei edes anna testissä mitään virhettä eikä muutenkaan mitään virheilmoitusta. -kelpaisi ne vanhemmatkin versiot,mutta aina kun lataan vanhan niin ohjelma pakottaa päivittämään uusimpaan versioon (jos ei päivitä,niin ei kirjaudu sisään) ja uusin ei toimi.
En tiedä millaiset sydeemit sinulla on käytössä. Minulla Mikro- softin perus paketti, XP ja IE8. Mulla toimi kun ensin kirjautui Windows liveen. www.download.live.com Hotmailin osoitteella voi kirjautua. Siinä on sitte ladattavat ohjelmat. Tämä yhdistää si- nun tunnuksesi ja live messengerin, että ne tuntee toisensa. Eli jos et ole kirjautunu windovs liveen niin et voi käyttää kun ta- vallista windows messengeriä, ei liveä. Eli jotenki näin se piti mennä. Joo yks kaveri kerto ettei toiminut firefoxissa.