En pysty asentamaan/ poistamaan tiettyjä ohjelmia, sillä windows installerisssa on jotain vikaa. Koitin sen uudelleen rekisteröintiä ja asennusta, mutta herjaa vain tulee. Joku tiedosto on kuulemman viallinen. Jos koitan ladata netistä uuden tilalle, niin kone kysyy hp -muistolevyä (hpmdinst.msi -tiedostoa pyytää?). Minulle tuo levy ei sano mitään ja googlekaan ei minua osaa selkeästi auttaa. Englannin kielisiä sivuja yritin katsoa, mutten mitään suurempaa tietoa sieltäkään löytänyt. Pakko siis kääntyä viisaampien puoleen. Mitä minun pitäisi tehdä? XP:tä uudelleen asentaessa tulee sama hp-muistolevy ja mystinen tiedostopyyntö.
Ei tarkoita, tai ainakin valittaa ettei levyllä ole sen hakemaa hpmdinst.msi -tiedostoa joka tarvitaan Windows intallerin asentamiseen(?) Palautuslevyä ei ole, ja osio juuri hukassa - tai siis mielestäni sellainen koneella kyllä juu on, muttei juuri nopealta katsaukselta löytänyt. Alkaa menemään pikkuhiljaa hermot kun yritin korjata tilannetta ja nyt tietokone lättää vähän väliä windows installer -asennusohjelmaa. Ja tämä taasen vaatii tuota mystistä msi -tiedostoa.