1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows 8 pro päivityksen asentaminen?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Aitle 17.02.2013.

  1. Aitle

    Aitle Member

    Liittynyt:
    21.03.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi, minulla on ollut viime päivinä hankaluuksia windows 8 pro olen syöttänyt tuoteavain lisenssin siihen päivitys ohjelmaan ja se yrittää ladata siinä jotain alku tiedostoja ja sitten se sanoo että Yhteyden muodostaminen ei onnistu juuri nyt tarkista Internet - yhteys ja yritä uudelleen mutta netti toimii tavallisesti johdolla että wlan yhteydellä mutta siltikin windows 8 asennus sanoo tollasta ennenkin oon asentanut tuolla 8 tähän koneeseen mutta aina poistanut sen käytöstä ja laittanut 7 takas kun vielä 8 kaikki ei toimi kunnolla mutta nytten haluaisin laittaa takas 8.
     
  2.  
  3. sardelli

    sardelli Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2013
    Viestejä:
    195
    Kiitokset:
    28
    Pisteet:
    38
  4. perhana

    perhana Regular member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    933
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En nyt ole aivan varma pitäisikö latauksen edelleen onnistua sillä samalla lisenssillä... mutta itse ainakin sain sellaisen käsityksen että kun tämä päivitystarjous loppui 31.1 olisi asennusmedia sillä tarjouslisenssillä pitänyt ladata ennen sitä.
    Itse ainakin varmuuden vuoksi valitsin "tallenna myöhempää asennusta varten" ja tein usb-tikulle asennusmedian myöhempää käyttöä varten.
     
  5. Aitle

    Aitle Member

    Liittynyt:
    21.03.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu, niin kyllä olisi kannattanut itsekkin tehdä mistäköhän sitä sais sen asennus median? kun en saa enää tuolla ladattua?
     
  6. MikroMake

    MikroMake Active member

    Liittynyt:
    03.02.2006
    Viestejä:
    3,864
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    No esim. tuolta:

    http://www.jimms.fi/listaa/311
     
  7. Aitle

    Aitle Member

    Liittynyt:
    21.03.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jooh... eipä kiitos uutta lisenssiä vaan asennus median tarviin
     
  8. sardelli

    sardelli Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2013
    Viestejä:
    195
    Kiitokset:
    28
    Pisteet:
    38

Jaa tämä sivu