Onko joku saanut näkymään mtv3 katsomon videot Win seiskassa? Minulla kuuluu kyllä ääni mutta ruutu pysyy pimeenä.
Jeps, toimii ihan ok. Tosin mulla on asennettuna K-lite codec pack koneeseeni, joten voipi olla jotakin vaikutusta.
Kyllähän se Firefoxillakin toimii, pitää vaan ladata se Windows Media Player plugini. Lataa tästä linkistä: http://port25.technet.com/videos/downloads/wmpfirefoxplugin.exe Koko: 320 kt
Kyllä se plugari sieltä löytyy mut ei suostu toimii win 7/firefoxilla. Vista/firefoxilla ei mitään ongelmaa.Sama juttu muuten F1 Live Timing ei myöskään toimi mulla win 7:ssa.Siinäpä vaan joku Java ongelma..
Minullakaan ei toiminut aluksi. Ilmoitti että osa puuttuu. Poistin ja asensin uudestaan, niin rupesi toimimaan. Latasin asennustiedoston koneelle, jolla suoritin poistamisen ja uudelleen asennuksen (käytin asennustiedoston ominaisuuksissa Vista yhteensopivuus-tilaa, joka ei kai ole tarpeellista) Mediaplayerconnectivity laajennusta voisi myös käyttää. Silloin avautuu erilliseen ikkunaan.
Moro.En mä millään saanut sitä media player plugaria toimimaan, mutta sitten kun poistin sen kokonaan niin videot lähti pyörimään sillä mediaplayer connectivity laajennuksella ja sieltä valkkasin vaan soittimeksi vlc:n.Kiitos vinkeistä.Moro