Win 7 ääni ongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi jonsku16 30.09.2009.

1. jonsku16

jonsku16 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kun nyt olen asentanut tän windows 7 64bit niin ääntä ei tule.
    kun kattoo asetuksista niin se väittää ettei saa toistolaitteesees yhteyttä.

ajureira olen kokeillut laittaaa mutta ei tunnut tehoavan. tehtäväpalkin vasemmassa alareunassa on jokin kaijuttimen kuva ja X kun vie hiiren siihen päälle se sanoo että "yhtään kaijutinta tai yksiäkään kuulokkeita ei ole liitetty." kaikki liitännän on kuten aina ennen XP kanssa.

kannttaako kokeilla toisen äänikortin kanssa nykynene on integroitu emoon. toisinaan ei tää konekkaan mikään uusi ole mutta kertokaa jos on jotain ehdotuksia mitä tehdä.

ja jos kiinnostaa niin täsä on koneeni ja siinä muutettuna enemmän keskusmuistia (2.5MB), prossu: AMD athlon 64 x2 3800+ ja näyttis: HD 3450 512mb

2.  
  3. SerZo

SerZo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mikä äänikortti on kysymyksessä - ei ilmene kysymyksestä? Joten aika vaikea antaa mitään vinkkiä onko kysymyksessa ajuri vai väärät säädöt tms. Samalla olisi aina hyvä laittaa tarkemmat tiedot kokoonpanosta emo,jne.

4. henqqa_dt09

henqqa_dt09 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on sama ongelma! Päivitin Win xp:n --> Win 7: aan. Mulla on myös sama emolevy. En tiijä sen integroidun äänikortin merkkiä jolla vois hakea ajureita..! Sit, kun menee sinne Käynnistä -valikko, --> Ohjauspaneeli, --> Laitteisto ja äänet, --> Ääni, --> Niin siinä lukee, että: "Äänilaitteita ei ole asennettu". Mitä tää meinaa? mulla on integroitu äänikortti, joka toimi noin 2 tuntia sitten Win XP:ssä.. NYT EI KUULU ÄÄNIÄ! menee hermo, stna..! v*ttu! Apua tarvittais, kiitos jo etukäteen!!

Jaa tämä sivu