Vistan asennus "ei omalta" asennuslevyltä

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi compguru 29.07.2009.

1. compguru

compguru Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tällainen ongelma vaihteeksi: Mulla on Fujitsun läppäri, jossa esiasennettuna vista basic. Tämä vista sitten lakkasi olemasta, eikä minulla ole koneeseen kuuluvia asennuslevyjä. Minulta löytyisi Dellin OEM- Vista Ultimaten asennuslevy. Onnistuisiko asennus tuolta ultimaten levyltä, mutta käyttäen kuitenkin tämän koneen pohjassa olevaa koodia?

2.  
  3. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Todennäköisesti on cd eri sarjaa kuin fujitsu ja ei huoli product keytä asennukseen.
    Esim. xp:ssä Pro, Home, Media edition lisäksi on täsmättävä OEM, Retail, Corporation sekä kieliversio jotta on samaa sarjaa. Samaantapaan kuin kerrostalon rapun ovi aukeaa jokaisen asunnon avaimella, mutta eivät avaa naapuritalon ovea.

Fujitsus on tod. näk esiasennettu ja fujitsulle rukattu versio (jossa palautuslevy on itse luotava ja se hyödyntää kovolla olevaa palautusosiota.). Jos se Dell cd on täysasennusversio, niin se omalla Product Keyllä voit koittaa asentaa. Fujitsu raudan ajureiden imurointi on sitten "korkeemassa kädessä" FucItsU-SheMens sivustolta.

Joku täällä joskus kertoi väärän merkin cd:llä asentaneensa winukan.
    Kokeilemalla tuo selviää. Miten käy.

Jaa tämä sivu