Vistalla BSOD konetta käynnistäessä

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi MarsWin 04.08.2009.

1. MarsWin

MarsWin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi!!

Olin sammuttanut koneen päivällä, kun lähdin pitkälle pyörälenkille. Kun olin tullut takaisin kotiin ja käynnistänyt koneen, niin juuri ennen tervetulokohtaa kone käynnistyi uudestaan ja aloitti startuprepair:in. Se ehdotti palauttamaan asetuksia tehdasasetuksiin(formatoimaan), mutta painoin cancel ja nyt onneksi kone käynnistyi. Koneen käynnistyttyä tuli tälläinen: http://www.aijaa.com/v.php?i=4580139.png

Ennen tuota ensimmäistä käynnistysongelmaa, 28.7.2009, olin menossa nukkumaan ja sammuttamaan koneen, se ei sammunut millään, vaikka odotin viisikin minuuttia. Siinä vaan luki Sammutetaan... Mutta mitään ei tapahtunut.

(Tapahtui 29.07.2009)

Noniin, taas kone teki saman tempun. Olin about 4 tuntia pois kotoa ja sitä ennen sammutin koneen. Kun käynnistin se, juuri ennen tervetulokohtaa löi äärettömän nopean BSODin... Noh, kone ei käynnistynytkään uusiksi vaan jäi jokottämään mustaruutu siinä, kovalevynvalo paloi siinä kokoajan tasaisin kirkkaasti! Tässä lisätietoja http://www.aijaa.com/v.php?i=4607212.png
    Kovalevyssä ei pitäisi olla vikaa, testattu HDtunella.

Apuja kaivataan!

(Tapahtui eilen 3.8.2009)

Sigussa on koneeni.

Viimeksi muokattu: 04.08.2009
  2.  
  3. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jokin uusi ajuripäivitys tehtynä tai jokin ohjelma asennettuna äskettäin? Kokeile palautusta aikaisempaan...jne

4. MarsWin

MarsWin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole... Tosin, 29. heinäkuuta asensin Burnout Paradise The Ultimatebox pelin, tuskin se nyt tollasta tekisi... Ja vista on poistanut juuri 30.päivä taaksepäin olevat palautuspisteet...

Viimeksi muokattu: 05.08.2009
  5. temple69

temple69 Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Jep mulla on täsmällee sama ongelma, mutta kone lähti just huoltoon/Aceri haki sen.

6. MarsWin

MarsWin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. tukis

tukis Guest

Näyttäisi virhe pysyvän samana, joten voisi olla ajuri-/ohjemavika.

debuggeri ei kertonut muuta selväkielistä kuin:
    Kokeile poistaa mitä olet äskettäin asentanut ja päivitä ajurit.
    En osaa tulkita kummemmin kuin mitä lukee ja googlella sitten lisää.

8. temple69

temple69 Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Mulla aina vaan vilahti se BSOD enkä kerennyt ees lukee yhtä sanaa.

En ollut asentanut mitään ajureita ennen ton tuloa. Ja mitä laitteisiin tulee, kerran oon muistitikkua koneessa käyttänyt + mokkula on kiinni 247 + asennettu mobile partner ohjelmisto.

Sit mulla on Steam + counter strike 1.6... Ja limewire.

9. MarsWin

MarsWin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos Tukis!. Kokeilen asentaa kaikki emon ajurit ja audiot sun muut uusiksi + kokeilen asentaa uusimmat näyttiksen ajurit. Miten edetään, jos ongelma vain jatkuu? Pitäisikö formatoida? Kone on viimeksi formatoitu 2008 marraskuun lopussa.

Jaa tämä sivu