Vista&windows 7 samassa konessa

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Elina_60 05.11.2009.

1. Elina_60

Elina_60 Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    Hei!
    Onko kukaan laittanut Vistaa ja windows 7 samalle koneelle ja onko siinä ollu paljon ongelmia? Itse olen auttanut kavereita ja vanhoja ihmisiä xp ja vistan kanssa ja ajattelin opetella tuon 7 et pysyn ajantasalla.. Mutta ei ole paljoo rahaa kun oon työttömänä/sairaslomalla siksi tuo ajatus yhteen koneeseen laittaminen. Kiitos avusta etukäteen

2.  
  3. Henry_FIN

Henry_FIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vista ja 7 ovat pohjimmiltaan samanlaiset, joten periaatteessa turhaa niitä on yhtäaikaa käyttää. :p

Tuskinpa siinä ongelmia tulee, korkeintaan joutuu alkuperäiselle käyttikselle tekemään käynnistyksen korjauksen.

E: Luin aluksi liian hätäisesti ja vähän mitä sattuu.

Viimeksi muokattu: 05.11.2009
  4. Elina_60

Elina_60 Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    Miten se tehdään?? Meinaa tuo käynnistyksen muutos??

Viimeksi muokattu: 05.11.2009
  5. Henry_FIN

Henry_FIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Käynnistyksen muutos? Mitä tällä haetaan takaa?

Yritän parhaani mukaan:

Eli normaalisti viskaat 7:n asennuslevyn sisään ja aloitat asennuksen joko uudelle osiolle tai toiselle kovalevylle. Nämä vaihtoehdot tulevat vastaan hetken asennuksen aloituksen jälkeen.

Kun 7 on asennettu, koneen käynnistyessä näkyy lista käyttöjärjestelmistä. Siinä kohtaa saat valita, kumman haluat käynnistää. Tässä kohtaa alkuperäisen käyttiksen käynnistystiedostot ovat saattaneet mennä ns. vituiksi, mutta hätä ei ole tämännäköinen; Vistan asennuslevy sisään ja valitsee "käynnistyksen korjaus" tai vastaavaa.

Menikö edes sinne päin?

6. Elina_60

Elina_60 Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    kiitos.. kyllä se onnistuu ja nyt ymmärsin mitä tarkoitit Mukavia syksyn jatkoja

Jaa tämä sivu