Asennus keskeytyy virheeseen 0x8007000D. Googlella löytyy paljon kohtalotovereita, mutta en ole löytänyt, tai tajunnut ohjeita. Mikkiksen sivuilla käskettiin ladata ja ajaa joku korjaustiedosto, jonka tein, mutta ilman tulosta. Lisäapua kaipaisin.
löytyypäs paljon eri "korjaus" konsteja tohon errori koodiin ,eli oletko TÄTÄ kokeillu ? ja aika monessa oli että vika johtuu jostain ajureista ja ohjeissa pyydettiin poistamaan audio ajurit SP! asennuksen ajaksi ja joku oli poistanu audio ja video ajurit ja saanu sen silleen asennettua ja TÄÄLTÄ löytyy microsoftin vastaus tuohon pulmaan,kokeile aluksi noilla
Ton "korjaus"-työkalun mä ajoin, mutta siitä ei ollut apua. Eikä nuo Mikkiksen neuvotkaan kovin kummoisilta näytä, mutta täytyy kokeilla vielä ilman virustorjuntaa. Ei tunnu olevan mistään apua. Koitin päivityksenkin kautta hakea ja asentaa sitä SP1:ä, niin tuli tommonen herja: 0x8DD0002. Järjestelmänvalvojan oikeuksilla olen koneella. Pitäisköhän heivata tää Vista mäkeen ja jatkaa XP:n käyttöä?
Olisikohan tuossa keskustelussa annetuista vinkeistä apua tähän minun ongelmaani? En uskalla kokeilla kysymättä, virheen koodi on erilainen. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/738447
Siskolla oli myös jotain onhelmia asentaa joitain päivityksiä. Ei auttanut kuin asentaa Windows Vista uudelleen. Sen jälkeen asensi kaikki päivitykset yms, hienosti.