Todiin minulla on Acerin valmis paketti kone johon vaihettiin xp vistan tilalle , pelailen counter-strikeä ja nyt se pätkii about 10 sekunnin välein aina siis kaikki muu toimii mutta se vain pätkäisee aivan kun netti menisi poikki en tiedä kumpaan lahkoon tämä pitäisi pistää ajurit vai windows ongelmat koska kun asensin xp siinä tuli melg kaikki ajurit valmiina ettei tarvinnut itse asentaa ku näytön ohjaimen ja ääni plus hiiret yms muut lisälaitteiden ajurit. itse veikkaisin että voisi olla väärät netti ajurit? mutta kertokaa toki te viisaampina mitä epäilette,(epäilin myös että kone ylikuumenisi pölystä mutta putsasin eikä vaikutusta tullut)
Koita ladata koneen tyypillä acerin sivuilta kaikki ajurit mitkä löytyy xp:lle,jos joku ajuri ei olisikaan ihan yhteensopiva vaikka toimiikin jotenkin.
joo.. ja erityisesti piirisarjan (chipset) ajuri tärkee verkkokortin/netti- ajurin ohella, nettipelejäsi ajatellen. Ja voit toki kokeilla toisella verkkokortilla (+ ajurit, jos wind. ei asenna), jolloin viimeistään näkee verkkokortin roolin ongelmallesi.