eli nerolla polttaminen ei onnistu millään. Tulee joka kerta että lukuvirheitä sektoreissa ja tulee ton uuden aseman merkki joka on samsung sh-s222L ja näin tapahtuu poltan mä sitten mitä tiedostoja hyvänsä. Vaihdoin hiljain ton uuden dvd aseman niin laitoin vain piuhat kiinni missä ne oli vanhassakin kiinni eli masterissa. Olisiko tarvinnu tehdä mitään boottauksia ym? laitehallinnassa näkyy toi uusi asema ja ei ole mitään kysymysmerkkejä missään. aseman mukana tuli nero 8 ja laitoin sieltä sen filmwaren myös. Kone on kai tunnistanut aseman kun boottaan f8:lla ja selailen niin on siä ton uuden aseman merkki. Välillä on ollut niin että kone joka on xp niin luulee mun c ja d asemaa ulkoiseksi tuolla poista laite turvallisesti osiossa,voisko toi johtua järjestelmä virheestä eli auttas että vedän järjestelmän uusix. Tosin nyt ei ole ollut muutamaan päivään tua alhaala. voisiko noi asemat olla neron kanssa tekemisissä? pitääkö toi asema päivittää jotenkin? ainakaan en pysty tekemäänsitä laitehallinnan kautta, koska en tiedä mistä sen päivitys tiedoston saan vai tarviiko tällasta itse tehdä.
DVD Shrink käyttää automaattisesti imgburnia polttoon: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/521885 ImgBurn myös suomen kielisenä...