1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nero poltto-ohjelma - kysymyksiä

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Maria2 02.06.2013.

  1. Maria2

    Maria2 Regular member

    Liittynyt:
    30.03.2005
    Viestejä:
    374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mulla on Windows XP. Siinä on Nero poltto-ohjelma, se on vanha versio kait Nero 6. PCssä on myös 2 erillistä cd/dvd lokeroa. Kun yritän kopioida DVD kotivideota tällä Nerolla niin se pyytää ensin valitsemaan source drive ja myös destination drive. Nero ehdottaa itse 2 eri source drive, eli kysyy mihin dvd lähdeasemaan laitan kopioitavan dvdn, no valitsen vaikkapa ensimmäisen vaihtoehdon jota se ehdottaa, mutta sitten siinä alla on toinen sarake jossa pitäisi valita samalla kertaa myös se destination drive.... ja kone ehdottaa samaa vaihtoehtoa joka jo valittu source driveksi tai uutta driveä. Mistä minä tiedän mitä valita? PCssä on 2 lokeroa johon laittaa dvd:n. Laitanko siis samaan lokeroon täyden DVD ja sitten kun se polton jälkeen ulostaa tämän DVDn niin työnnänkö nyt tähän samaan lokeroon uuden tyhjän DVDn johon kopioidaan vai laitanko sen nyt alempana olevaan toiseen DVD lokeroon? Ja miten tiedän mitä nämä lokerot on nimeltään kun ne source drive ja destination drivet on myös valittava ennenkuin kopiointipoltto alkaa?
     
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Asemien kirjaimet näät vaikka oma tietokoneesta: laita levy toiseen asemaan ja katso kummassa se näkyy.

    Polttamisen kanssa voit tehdä niin, että käytät samaa asemaa ja vaihdat levyn välissä (ensin kopsaat alkuperäisen ja sitten vaihdat tyhjän levyn asemaan polttoa varten) tai sitten käytät toista lukemiseen ja toista polttamiseen (source ja destination). Tosin molemmat noista asemista eivät välttämättä ole polttavia, vaan toinen voi olla vain lukeva.
     

Jaa tämä sivu