Mä mokasin kun menin tyhjentää kiintolevyn ja alustamaan kun en tajunnut että kannettavassa acerissa ei voi tehdä backuppia jos ei oo vanhaa tiedostoo siellä ja mulla ei ole XP levyllä vaan ne backlevyt ja se ei toimi.. miten mä saan sen (XP) asennettuu. Nyt käytän puppyä livenä siinä. kiitos etukäteen
Ööh... Eli siis tyhjensitkö jollakin(?) ohjelmalla koko kiintolevyn aina recovery-osiota myöten eikä sinulla ole palautuslevyjäkään olemassa? Tai jos on palautuslevyt olemassa niin nekö eivät toimi ollenkaan (ei boottaa/asennu)? Ilmeisesti joissakin merkkikoneissa/läppäreissä kovolla pitää olla se palautusosio jäljellä vaikka käyttäisikin palautuslevyjä jostain syystä jota en kyllä itse ymmärrä ollenkaan... Mutta jos näin on, niin sitten kannattaa ottaa Aceriin yhteyttä. Eivätköhän siellä osaa kertoa mitä tehdä, tuskin olet ainoa jolle noin on käynyt.
Siis ei asennu ollenkaan yritin alkuperäisillä recovery levyillä mut se ei vaan mee sinne. Se boottaa mut sit kun se kysyy haluutko laittaa tilalle niin siitä eteenpäin se ei mee.. tarvii varmaan käydä jossain acer korjaus paikassa.. katselin jo noita acerin koit sivuja.