Mainoksia kesken nettisivun

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Gassault 20.04.2012.

1. Gassault

Gassault Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei, minulla on sellainen ongelma että kun luen jotain tekstiä niin kone muuttaa jotkut sanat linkeiksi ja lyö siihen jonkun ipad mainoksen, tämä tapahtuu siis google chromella. Miten tälläinen poistetaan? tuossa siis kuva siitä mitä tapahtuu:

Viimeksi muokattu: 20.04.2012
  2.  
  3. teijoster

teijoster Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin Adblockin asetuksissa on täppä jolla saa googlen tekstimainokset pois. Itse käytän linuxeissa ja winukoissa chromea ja Adblockia.
    Oiskohan niistä kysymys?

4. 1pertti

1pertti Senior member

Kiitokset:
    1,274
    Pisteet:
    243
  5. Gassault

Gassault Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voipi olla tuosta kyse mutta tämä adblock auttoi, kiitoksia molemmille. :)

6. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    1pertin linkin keskustelussa: 'mut joka sivul minkä avaan, ni toi alleviivaa random sanan'

Mä olen eri koneilla törmännyt tilanteeseen että joillain sivuilla noita on. Ei siis, tai tuskin on koneeseen ujutettu mitään "muuta sanat mainoslinkeiksi".
    Mä olen tulkinnut että sivuston laatija on myynnyt tekstinsä mainoslinkki kohteiksi. Tai laittanut mainoksia linkkeinä random tekstin sekaan.

En ole sen kummemmin perehtynyt. Vältän hiiren vientiä skeida-linkkien päälle ja googlaan paremman sivuston tilalle aika äkkiä. Jos risoo liikaa.

p.s. Hienosti tehdyillä sivuilla hiiren vienti "linkin" päälle heittää sanaa tai termiä selventävän selitysikkunan. Nää "linkit" on yleensä katkoviiva ja erivärillä kuin oikeat linkit. Voihan ton tekniikan sitten myydä ja toteuttaa mainoksina.

Viimeksi muokattu: 23.04.2012

Jaa tämä sivu