Olin asentamassa Messenger 7.5, mutta jostain kumman syystä ilmotti että saatavilla uusi versio ja asennusta ei voi jatkaa ilman uuden mesen asentamista, eli veti ton Live Messengerin tohon koneelle. Ongelma; Yhteystiedot jotka kopioin 7.5;sta eivät näy Live-versiossa. Ne on niin kuin mun yhteystieto listalla.... mutta en saa näkymään niitä mun pääikkunassa. Eli ainakun yritän lisätä osoitteita yksinään niin se ilmoittaa että yhteystieto on jo olemassa, mutta ei jostain kumman syystä tule noi yhteystiedot tohon luokkien ja ryhmien alle.... ?? mikä neuvoksi??
Täällä ihan sama ongelma Eli yhteystiedot ei tallennu minnekään, eikä näy siinä missä pitäisi.. Eikö kukaan tiedä korjausta ????
Sama ongelma myös täällä! Oon poistanu ja ladannu uuestaan ties kuinka monta kertaa.. Oisko kellään apuja?
Sama ongelma täällä,kun Bierko78:lla.Olen tehnyt järjestelmän palautuksen ja asentanut uudelleen-ei vaan saa niitä yhteystietoja "mese" ikkunaan näkyviin.Voisko joku viisaampi auttaa,jos tietää ongel- man.Tätä samaa vikaa on monella-niin olen kuullut.