miten pääsen levynhallintaan.suorita komennoissa olen yrittänyt discmgmt.msc mutta ruudussa ei tapahdu mitään.discmgmt.msc kansio löytyy kyllä c.win.sys.32 mutta ei se aukea sieltäkään.mikä neuvoksi
Oikea komento on diskmgmt.msc (tai sitten vaan Käynnistä / Tietkoneen päällä hiiren oikealla Hallitse ja sieltä Levynhallinta).
rastui..jeps,olin kirjoittanut tuon komentokäskyn väärin mutta tarkoitin kuminkin tuota diskmgmt.msc mutta kun ei siltikään aukene levyn hallinta.eikä tuonne hallintaankaan pääse.olisko muuta reittiä päästä hallintaan tai levynhallintaan???????
mmc.exe -> File -> Add Snap-in -> Disk management -> Add ... Tuolla näkisi samalla onko vika mmc:n toimimattomuudessa.
tere Senior. ei aunnut kuin virhesanoma tuolla mmc.exe komennolla.tuommoinen sanoma tuli ruutuun= Proseduurin aloituskohtaa?Pickicon Dlg @@YGHPAUHWND-@@PAGIPAH@Z ei löydy dynaamisesti linkitettävästä Kirjastosta mmcbase. DLL tuo ei sano minulle mitään,hmmm onko muita apuja tähän juttuun.
Käynnistä --> aloita haku kenttään kirjoitat tietokoneen hallinta... toimisiko tuolla? edit: hups, neuvoin samaa asiaa kuin yamaneko, mut eri "reittiä". taitaa olla windowssissa häikkää?
Kokeile ladata ja asentaa tämä Microsoft Management Console 3.0: Windows XP (KB907265) Jos siis on XP. Ei en tiedä meneeko sp3:een. Kannattaa silti kokeilla. Komento sfc/ scannow voisi auttaa. Se saattaa pyytää asennuslevyä. Jos SP3 on tullut päivitysten kautta, niin sen voi yrittää poistaa ja ladata se manuaalisesti sekä asentaa siltä uudestaan.