Jaettu työpöytä VISTA Home premium ongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi liba85 06.08.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. liba85

liba85 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

Olen jo pitkään hakenut täältä neuvoja kaikkiin ongelmatilanteisiin mitä nyt on tullut koneen kanssa eteen, mutta nyt ei löytynyt seuraavanlaiseen ongelmaan vastausta (tai en tod. näk osannut etsiä oikeilla termeillä).

Minulla on koneessa (HP Pavilion 6045sc) 2 x LG W2261V näyttöjä. Olen asettanut näytöt jaettuun työpöytätilaan. Tämä tila on määritetty ohjauspaneelin kautta -> Mukauttaminen -> näytön asetukset. Jaettu työpöytätila toimii hyvin niin kauan kunnes tietokone menee virransäästötilaan, jolloin virransäästötilasta poistuttaessa ainoastaan toinen näyttö (joka määritelty 2 näytöksi) näkyy. Eli oikeastaan koneen palatessa virransäästötilasta windows poistaa täpän näytön asetukset kohdasta -> "laajenna windows -työpöytä tähän näyttölaitteeseen" ja tämä täppä pitää käydä itse laittamassa takaisin jotta saa molemmat näytöt näymään normaalisti.

Olen kokeillu ATI Catalyst control centerin kautta saada toimintoa toimimaan, mutta samoin tuloksin..

Näytönohjain on ATI Radeon HD 4650 ja viimeisimmillä ajureilla. Lisäksi olen asentanut näytön ajurit molempiin näyttöihin.

Toivottavasti joku voisi auttaa!!

YT. Liba

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu