1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Internet yhteyden hidas muodostuminen Windows 7 RC:llä

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi murrrr456 24.08.2009.

1. murrrr456

murrrr456 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Usein kun käynnistän tietokoneen tai otan sen pois lepotilasta, niin kuluu useita minuutteja ennen kuin tietokone saa muodostettua yhteyden. Alapalkissa vain lukee, että ''no internet connection''. Joskus yhteys tosin muodostuu melko nopeasti, mutta joskus se taas ei tunnu muodostuvan ollenkaan, jolloin olen käynnistänyt koneen uudelleen.

Vistallakin joskus kesti turhan pitkään, mutta ei se yleensä häirinnyt. Miten ongelmaa voisi lähteä ratkaisemaan?

2.  
  3. Lobotomi

Lobotomi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla sama vika. Todella pitkä aika kestää ilman yhteyttä, sitten kuin salaman iskusta yhteys toimii hyvin.

Olisiko verkkokortissa ongelma ? Auttaneeko ajureiden päivitys. Sitä lähden ensimmäisenä kokeilemaan. Muilla mitään kokemuksia ?

4. murrrr456

murrrr456 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuulostaa tosiaan aivan samalta ongelmalta kuin minulla. Verkkokortin ajurin päivittäminen auttoi siinä mielessä, että nykyään kun palaa lepotilasta niin windowsin troubleshoot korjaa aina yhteyden. Myöskin kokonaan uudelleen käynnistettäessä yhteys tulee aikanaan pienen odottelun jälkeen.

Kirjoitin myös asiasta jollekin Microsoftin foorumille http://social.technet.microsoft.com...g/thread/0b1a475d-1cd4-47e8-a0b5-e58271155dfb

Safe modessa kun käynnistin kuten siellä neuvottiin, niin yhteys toimi moitteettomasti. Onko siis luultavaa, että jokin ohjelma aiheuttaa ongelmia?

5. Lobotomi

Lobotomi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tämä korjaantu sillä, että päivitin F-securen 2010-painokseen ja verkkokortin ajurit myös.

Nyt nousee nopeasti käynnistyksen jälkeen muukin kuin verenpaine.

Jaa tämä sivu