Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
FFDShow + Win7
4.11.2011 @ 21:04
Perttu7
Siirry käyttäjän sivulleLähetä yksityisviesti
Member
3 tuotearviota
Minulla oli Vista jossa ffdshow toi tekstitykset windows media playeriin. muutta siiten kuin laitoin tietokoneeseeni Windows 7 ja ffdshow ei näytä enää tekstejä vaikka asetukset pitäisivät olla oikein! eikä ffdshow ole tuossa alapalkissa vaikka sen pitäisi! Ja VLC:tä tai muuta soitinta en halua käyttää koska olen tottunut käyttämään WMP:tä
AfterDawn
Ilmoitus
4.11.2011 @ 21:23
ffdshow on codeci,sun pitää asentaa vobsub jotta media player toistaa myös .srt muodossa olevat subit,subit pitää olla samassa kansiossa kuin itse video tiedosto ja nimetty saman nimiseksi. asenna ennemmin k-lite kodec pack full ,se sisältää kaikki tarvittavat(oikeestaan lähes kaikki mitä on olemassa) codecit sekä myös tuon Vobsub:n.
en tiedä oliko tuosta mitään apua,koska en ole vuosiin käyttänyt tuota ffdshow:ta,ekan kerran kun tuli vastaan semmonen pätkä mitä ei pystynytkään toistamaan vaihdoin k-lite kodec packiin,eipä ole sen jälkeen tullu semmosta vastaan.
en tiedä oliko tuosta mitään apua,koska en ole vuosiin käyttänyt tuota ffdshow:ta,ekan kerran kun tuli vastaan semmonen pätkä mitä ei pystynytkään toistamaan vaihdoin k-lite kodec packiin,eipä ole sen jälkeen tullu semmosta vastaan.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.