1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

facebook ei toimi

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi marsii 16.04.2014.

  1. marsii

    marsii Member

    Liittynyt:
    09.06.2012
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Hei! Mun pöytäkonetta on vaivannut jo muutaman päivän sellainen ongelma että facebook ei toimi. Kun avaan facen sivun niin etusivu näyttää ihan oudolta eli ei ollenkaan normaalilta etusivulta. Tämä sama toistuu joka selaimella mitä olen kokeillut; MozillaAurora, Chrome ja Opera. Olen poistanut evästeet ja sivuhistoriat ja kaiken mahdollisen melkein. Olen myös nollallut foxin ja avannut windowsin vikasietotilassa, ja ajanut CCcleanerilla, mutta face ei toimi. Pääsen kyllä facebookin kännykällä ja tabletilla eli oletan että vika on pöytäkoneessa.

    [​IMG]][/url]

    Toi on huono kuva, mut tollaselta se näyttää..
    Ja sit kun kirjaudun sisään niin näyttää tältä.

    [​IMG]

    Internet explorerilla toimii, mut sivun alhaalle ilmstyy tällänen teksti:Internet explorer blocked thhis website from, displaying content with security certificate errors ja painan 'show content, ja lataa uudellen ja tulee seuraava teksti. 'This webpage wants to run the following add-on'Java SE Runtime Enviroment 7 Update 51 from Oracle America, inc' ja kysyy hyväksynkö vai en.
     
    Viimeksi muokattu: 16.04.2014
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Oletko varmistanut, että olet varmasti aidolla Facebook-sivulla? Ettei joku haitake olisi sotkenut konettasi? Onko Facebookin kirjautumissivu suojattu, eli alkaako sen osoite kirjaimilla https?
     
  4. marsii

    marsii Member

    Liittynyt:
    09.06.2012
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Kyllä alkaa https.
     
  5. marsii

    marsii Member

    Liittynyt:
    09.06.2012
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    facebook alkoi mystisesti toimimaan, jes! :)
     

Jaa tämä sivu