1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Epäjohdonmukaisuutta IE:n selaushistorian poistossa

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi 1pertti 13.05.2014.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,109
    Kiitokset:
    1,209
    Pisteet:
    243
    Olen jo pitemmän aikaa ihmetellyt, miksi IE:n selaushistoriaa poistettaessa suosikkien tiedotkin joskus häviävät. Minulla on siis "Poista selaushistoria" -välilehdellä valittuna "Säilytä suosikkien sivustotiedot". Ymmärtääkseni sen pitäisi jättää poistamatta Suosikit-kansiossa olevien sivustojen tallentamat evästeet. Useimmiten näin onkin, eli esimerkiksi AfterDawnniin kirjautuminen kyseisellä koneella jää voimaan, vaikka muu selaushistoria poistetaankin.

    Satunnaisesti aivan samoilla asetuksilla AfterDawnin cookie kuitenkin katoaa ja joudun seuraavalla kerralla kirjautumaan tänne uudelleen. Koska tietokoneen pitäisi toimia samassa tilanteessa samoilla asetuksilla aina samalla tavalla, olen ihmetellyt, mistä nuo poikkeukset voisivat johtua. Mitä minulta on jäänyt huomaamatta?

    Kyseessä on koko ajan sama Windows 7 ja IE 10, eli poiskirjautuminen ei johdu koneen vaihtumisesta. Silloinhan se on on ennestään tuttu asia.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu