En pääse Vistaan enkä Seiskaan senjälkeen kun asensin XPn..

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi AliasGain 24.09.2009.

1. AliasGain

AliasGain Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä koneessa ollut Vista sekä 7.Nyt sen jälkeen kun asensin XPn niin ei pääse enää valitsemaan minkä käyttiksen haluaa aukaista vaan XP lähtee suoraan käyntiin.Oisko kellään ratkaisua miten pääsee valkkaamaan itse käyttiksen?

2.  
  3. tukis

tukis Guest

Asenna ensin XP:hen .NET 2.0 tai 3.5 jos ei jo ole. Sitten asenna EasyBCD ohjelma.
    Tällä ohjelmalla voi palauttaa Vista/WIN7 bootin, sekä lisätä siihen XP:n.

4. AliasGain

AliasGain Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    OK!Kiitti!Yritän näin.
    Ja kiitos vielä nopeasta vastauksesta, olin jo ihan paniikissa.

5. AliasGain

AliasGain Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En minä tajua sitä ohjelmaa.Vaikka oon laittanut entry #1 Vistan niin silti aukee xp kun buuttaa.Pystytsä vielä opastaa tyhmää miten se tehdään siellä ohjelmassa.

6. tukis

tukis Guest

Manage bootloader -> Täppä Reinstall Vista Bootloader ja Klikkaa sitten Write MBR.

Eli XP:n lisäämisen lisäksi pitää palauttaa (korjata) Vistan (=seiskan) boottilataajaa.

7. AliasGain

AliasGain Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps!No nythän se lähti Vista ainakin.Huh, kunpa vielä seiskakin lähtee niin heitän helvettiin sen XPn.Piti vaan kokeilla millaset kellot olis saanut Xpllä.Mut tosi paljon kiitoksia sulle neuvoista, kävi jo mielessä et pitäis asentaa kaikki uudestaan.

8. tukis

tukis Guest

EasyBCD:n voi asentaa myös Vistaan ja sitä kautta hallita käynnistysvalikossa olevia käyttiksiä. Vistaan ei tarvitse erikseen asentaa .NET:iä.

Jaa tämä sivu