Eli koneessani on nyt otsikon mukainen yhdistelmä, sigun kokoonpanolla, ja tossa pyödällä lujuu x64 win 7 levy. Onko kaiken sen asennus rumban vaivan arvosta asentaa kaikki uusiks ,et saa koko 4gb käyttöön??? ja käyttääkö 32bit windowssi muutenkin vähemmän muistia (eli onko lähes yhtä nopee pienemmällä määrällä... mullaha noi näyttikset vie jo gigan siit 32bit windowssin 4gb:stä
Yhdyn edelliseen. 32bit Windows osaa kyllä käyttää ohjelmissa/peleissä koko 4GB:tä, vaikkei järjestelmä sitä ilmoitakkaan.
Niin mut onkohan se sen vaivan arvosta? vaimo taas kyrsiintyy kun seuraavat pari päivää menee ohjelmia asennellessa...
Tuohan on täysin subjektiivista, eikä tuohon oikein osaa kukaan muu vastata kuin sinä itse (me emme täällä esim. tiedä miten vaimosi kyrsiintyminen esiintyy ja miten se elämääsi vaikuttaa).
No en mä sitä kyllä kysynykkään, jos mä tarviin nais vinkkejä ni en kyllä varmasti tuu kysyy niitä sulta. ei pahalla...
No en naisvinkkejä tarjonnutkaan, vaan vastasin kysymykseesi vaivan arvosta. Itse toit naisasiasi esiin samassa yhteydessä. Edit: Lisätään nyt vielä, että minusta se on vaivan arvoista. 64-bittisen arkkitehtuurin etuja ja haittoja on esitetty mm. täällä.
Kannattaakos se nyt lähtee asentelee jos ei ole nykyinen käyttis versiota home basic? Mikkisoftan sivuilla on tällanen info "Minkä tahansa järjestelmän valitsetkin, Windows 7 on valmis. Kaikki pakkauksessa olevat jälleenmyyntiversiot Windows 7 -käyttöjärjestelmästä (paitsi Home Basic) sisältävät sekä 32- että 64-bittisen ohjelmiston." http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/products/features/64-bit-support