Kuis ton sais asennettuu yks tyyppi sano tääl et se laitto mutta oli hidas.. eli kysyn vaan miten sen saa asennettua eli älkää alkako sanomaan että on hidas jne. yritin mutta tulee ettei voi laittaa usb tai joku 36636 wire en muista.
Sulla pitää kaiketi olla jonkinlainen ohjainohjelmisto asennettuna siihen kovalevylle, että saisit sen toimimaan... Tästä en siis ole aivan varma koska en ole itse kokeillut, mutta eräs sukulaiseni, joka tietää tietokoneista enemmän kuin keskiverto ihmisen pitää tietää on minulle näin sanonut
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/0569/cxcbg/LaCie-Hard-Disk-Design-by-Neil-Poulton-1-TB Tollanen on se kovalevy. joku vois kattoo et mikä liitäntä tos on.
Ainakaan minulla käyttiksen asentaminen ulkoiselle levylle ei onnistu. Windows 7 asennus ilmoittaa että tähän levyyn ei voi asentaa käyttistä.. johtuen siitä että se on usb kiinni.
Miksi sä haluat sen ulkoiselle kovolle? jos sulta on kovo hajonnu koneesta niin tuo Lacien kotelon sisällä on ihan tavallinen sata-kovo. Jos taas kuvittelet että asennat sen ulkoiselle sen takia että se ulkoinen toimis monessa eri koneessa niin se taas ei onnistu olleskaan.. eri kokoonpanot, ajurit, ym.. jyynou
Hmm,jos jaksaisi jonkun livewinukan kovolle laittaa,voisi EHKÄ toimia,mutten usko silloinkaan,esata:na toimii kyllä.
Mikäli englanti taittuu niin tuolla ainakin ollaan asiaa käsitelty, ja ilmeisesti joku saanut homman jopa toimimaan. Takuita en voi missään muodossa antaa toimivuudesta, mutta mikäli haluat ja uskallusta on, niin voithan tuota aina kokeilla.
Eli tos neuvotaan laittaa sitä kovalevyä koneeseen sielt kopasta jota en tee/en voi koska takuu lähtee ja ei käy ku ei oo 2.5
Edelleenkin tässä nyt jää hämärän peittoon se että miksi se winukka pitäis saada siihen ulkoiselle kovolle? ja kun sitä tietoa pantataan niin tulee mieleen että on kyseessä jotain laitonta.
todennäköisesti pakettikone ja takuu lähtee jos kopan avaa. Veikkaisin että yritetään asentaa laitonta winua ulkoselle kovolle kun pelottaa poliisit/kautta jos kone hajoaa ni ilkeää viedä takuuseen kun ei ole kovot täynnä kyseenalaisesti hankittua matskua. JOTEN,olisiko viisainta nyt unohtaa koko ajatus.
Ihan samoja uumoilin.. kuka lähtis noi toivottomaan urakkaan puhtain paperein. Kunhan vaan ymmärtäs että se käry käy täysin eri tavalla. oli kovo ulkonen tai sisäinen.