1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windowsin aktivoiminen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jomppa12321 29.03.2014.

1. jomppa12321

jomppa12321 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Huoh... Alan pikkuhiljaa kypsymään tähän aktivointihömpötykseen....

Nimittäin:
    Ostin vanhaan pakettikoneeseeni uuden emolevyn ja asensin Windowsin (Windows 7 Home Premium) uudelleen. Kun yritän aktivoida Windowsia vanhalla aktivointikoodilla, se sanoo "Error code 0xC00F063" eli jotain, että BIOS ei ole yhteensopiva. Joo ymmärrän sen (ainakin nyt) ja että niin kuului käydä. Mutta pitääkö minun nyt ostaa kokonaan uusi käyttöjärjestelmä, vai onko sitä erroria mahdollista saada pois jotenkin? Kaikkea olen kokeillut mitä googlella vain löysin, mutta ei auta mikään. Todella turhautunut olo, kun koko päivän olen tämän kanssa tapellut.

Joten voisko, joku kertoa ratkaisun (jos sellaista on) niin yksityiskohtaisesti rautalangasta vääntämällä, kuin mahdollista. Tosi kiva jos ei tarvitsisi enää asentaa koko käyttistä uudelleen. Ja kyllä, olen avuton. Siitä ei tarvitse aloittaa uutta keskustelua...

2.  
  3. BPVest

BPVest Senior member

Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    Vai pakettikone.

Otit sen lisenssiavaimen Windowsin asennuksesta, se ei toimi koska vaihdoit emon. Laita lisenssikoodi koneen kyljessä olevasta tarrasta.

4. jomppa12321

jomppa12321 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aaaaah! Luojan kiitos! Hassu juttu, että tästä näin yksinkertaisesta asiasta ei kerrottu juuri missään... Tai sitten en vain osaa etsiä.

Jaa tämä sivu