Windows 7 ohjelmisto ei toimi oikein

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mikevitsi 25.04.2012.

1. mikevitsi

mikevitsi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei,
    ongelmana on ettei oikeastaan mikään windows 7:n ohjelmista toimi oikein

paint, windowsin valokuvien katselu ja muut Windowsiin liittyvät ohjelmat ei suostu toimimaan. koitin tehdä järjestelmä luokituksen
    'Windowsin järjestelmäluokitusta ei voitu laskea. Videotoiston suorituskyvyn mittaaminen ei onnistunut.'
    voisiko kyseessä olla ehkä virus. Tein virustarkastuksen ja AVIRA ilmoitti että jotain häikkää on ilmassa, mutta AVIRA ei voinut tehdä mitään virheille. en tästä nyt huolestunut kun en selaile netissä 'pimeällä' puolella. Ja olen aika varma että ei ole virus.

* formatointi ehkä?
    * ongelmat ilmenivät kun minun E: asema hajosi sähkökatkon myötä. (soitin liikkeeseen ja sanoivat että kasatuissa koneissa yleensä on ongelma kuljetus, joka ei ole järin hellä)
    * virus? (olen hyvin varovainen internetin suhteen joten epäilen että virus, avira kyllä ilmoitti että häikkää, muttei ilmoittanut että kyseessä olisi virus)

Viimeksi muokattu: 25.04.2012
  2.  
  3. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Voit kokeilla scannata koneen viruksien varalta tällä ohjelmalla: http://www.malwarebytes.org/

Eli lataa ja asenna se. Päivitä virustietokannata ja laita täysi tarksitus päälle.

Vika voi olla myös Windowsissa joten formantointitai korjausasennus olisi yksi keino.

Jaa tämä sivu