Eli nyt yhtäkkiä ku normaalisti ekaa kertaa tänään päivällä koneen käynnistin: windows ei käynnisty ja ruutu on täynnä erillaisia viivoja ja "lumisade" tulee Windowsin loading screenin jälkeen. Vikasietotilassa pääsee sisään mutta sillonkin erillaisia viivoja näytössä. Vika ei ole näytössä, koska testasin jo toisella ja ongelma oli sama.. Asetukset on kaikki defaultilla nyt biossista. Lämmöt ok. Ois kiva saada vika tietoon enne ku uutta menee ostamaan, tämän pitempää selostusta ei nyt jaksa kirjoittaa koska kirjotan iphonella ja päivää vaan tännekin taas -lonksi
Siis boottaat levyltä, valitset käynnistyksessä live-cd:n, jolloin mitään ei muuteta kovossa. Sitten vaan odottelet, että kaikki ehtii latautua levyllä, ja sitten katteletkin linuxilla koneen sisältöä.
Mun silmään tää näyttäis siltä että näytönohjain on flipannu täysin, ei oo junassa oikeen muuta ohjainta jolla testais
Mun silmään tää näyttäis siltä että näytönohjain on flipannu täysin, ei oo junassa oikeen muuta ohjainta jolla testais
Mun silmään tää näyttäis siltä että näytönohjain on flipannu täysin, ei oo junassa oikeen muuta ohjainta jolla testais E:tuli näköjään triplat mut en saa niitä nyt poistettua ;x