Win7 SSD:lle ja pelit HDD:lle

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi _TripleA_ 13.11.2012.

1. _TripleA_

_TripleA_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs perjantaina tulee 120GB(128)SSD koneeseen ja aion asentaa siihen Windows seiskan eli käyttää sitä ns. "boot drivenä" Olen googlaillut mutta en oikeen ole selkeetä vastausta saanut, niin tuleeko mitään ongelmia jos asenna suurimman osan peleistä vanhalle HDD:lle ja käyttis on siinä SSD:llä?
    Luin että Windows asentaa jotain pelien/ohjelmien tiedostoja pakosti siihen SSDlle missä on Program Files, users jne. kansiot. Luin myös että sen Program Filesin voi siirtää HDD:lle.

Mites tämä systeemi toimii? Onko se niin simppeliä että vaan pelin asennuksessa vaihdan sijainniksi se HHD:n(teen sitä ennen sinne jonkun kansion)?

Steamin ja pari Steam peliä meinasin vaan asentaa siihen SSD:lle(ja ohjelmat) mutta muut sinne HDD:lle.

Viimeksi muokattu: 13.11.2012
  2.  
  3. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jokainen ohjelma minkä koneelles asennat niin siitä joitain tiedostoja menee C: asemalle ja sitä ei pysty estämään. Asennat vaan ne pelit ja ohjelmat sinne tavalliselle kovolle ja olet huoletta.

4. _TripleA_

_TripleA_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okay. Näin tehdään.

5. neccis

neccis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen asentanut pelejä molemmille.

Jos paljon pelailet tiettyä peliä ja tarvitset nopeita latausaikoja, suosittelen asentamaan SSD:lle. Vaikkapa BF3 mappien lataus HDD levyltä tuntui ADHD ihmiselle aivan liian pitkältä.

6. Seecer

Seecer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselleni tuli tänään postissa Samsunging SSD 830 128GB, mutta olen vähän hakoteillä, että miten ja mihin se asennetaan koneelle?

7. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68

Jaa tämä sivu