Haluisin tietää yhden virtikseni merkin, mutta olen aikoinani repäissyt siitä sen tietolapputarran irti tai mikä ikinä onkaan ja siis sen tiedän, että se on 450 - 550W ja tälläisestä FujitsuSiemens Scaleo P koneesta. Joku viisaampi kaveri vois kertoa mikä se on? ton näkönen tosiaan ja joku puhuki, että Fujitsu on joskus valmistanu pakettikoneisii ihan laatupowereita. Kiitti auttajille!
On kyllä kumma ettei löytynyt mitään merkkiä sille powerille. Tuossa ja tuossa puhutaan vaan että siellä on 350w psu. Merkkiä ei tosiaan mainita missään. Jos oot varma että siellä on alkuperäien poweri ja aivan kipeesti tahot siitä tietoa niin voithan sä laittaa f-j:lle meiliä ja kysästä. Edit: Itellä näytti olevan yks scaleo j:n raato tuolla niin siinä on Delta electronics 350w poweri. Tuskinpa se sun poweri kauheesti poikkeaa tuosta.
Virtalähteen valmistaja on taiwanilainen FSP Group eli Fortron/Source Power Group Corporation. http://tekniikanihmelapsi.com/2008/04/17/fujitsu-siemens-scaleo-pi2666-avattuna/
Juu olen kyllä varma siitä,e tä tuossa on 450 - 550W poweri, sillä vertasin viime kesänä kahta eri poweria ja tiesin että se surkeampi on 300 eikä yhtään päälle, eikä tuo voi olla alle 450W.
Joo tosiaan on Fortron-merkkinen poweri ja 400w ja ihan laadukkaan oloinen ja täysin sama mikä minulla. Eikös tuo valmistanut joskus ihan laatupowereita pakettikoneisiin. Tuo poweri riittää partempaakin koneeseen.