Vinkuminen kuulokkeista

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi fadaf 29.05.2011.

1. fadaf

fadaf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on jo kauan ollut sellainen ongelma, että kuulokkeista kuuluu vaihtelevasti vinkumista ja suhinaa. Ei ole kuulokkeiden vika, olen kokeillut toisillakin. Sen sijaan olen huomannut, että tietyllä laturin virtajohdon asennolla vinkumista kuuluu kaikkein eniten ja jos johdon ottaa pois, ei kuulu yhtään. Se on kuitenkin vaikea saada kokonaan pois. Voiko ongelma johtua laturista ja auttaisiko sen vaihtaminen? Vinkuminen muuten kuuluu riippumatta äänenvoimakkuudesta ja vaikka kuulokkeet olisi poistettu käytöstä.

2.  
  3. hynkkis

hynkkis Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    öööh, koska tämä on pc:n rautaan liittyvä keksustelu, niin otaksun että kyseessä on siis tietokone, eikä mikään soitin. onko äänikortin ajurit kunnossa? oletko koittanut liittää kuulokkeet suoraan emolevyn plugiin vai etupaneeliin? mitä muita laitteita on kytketty koneeseen kiinni? koita nyppiä turhat laitteet irti koneesta.

4. fadaf

fadaf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannettava tietokone siis on kyseessä. Olen kokeillut päivittää ajurit Windowsin kautta ja ladata uudet valmistajalta, ei muutosta. Ääni kuuluu myös silloin, kun ei ole mitään laitteita kiinni ja on muualla laturin kanssa.

5. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Vinkuu ja suhisee pelkällä laturilla. (Ilman kuulokkeita = kaiuttimet. Vai onko läppärissä sisäiset kaiuttimetkin?)
    Kumpi vinkuu se laturi vai läppäri?

6. fadaf

fadaf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En ole varma, tajusinko ihan oikein. Ilman kuulokkeita äänet kuuluu läppärin kaiuttimista, mutta en kuullut niistä vinkumista, saattaa tosin olla, että se on vain liian hiljaista. En tiedä, mistä vinkuminen aiheutuu, mutta kuulokkeista se kuuluu.

7. Pc_P

Pc_P Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Minulla kuuluu vinkumista kuulokkeista, jos liitän ne kaiuttimien 3,5 millin paikkaan.
    Ääni vaihtelee kun pyöritän liitintä reässä.
    En tiedä mistä johtuu...

Jaa tämä sivu